Ser mestre és passió

Ser mestre és passió. Per ser mestre no calen uns coneixements profunds del saber universal, cal la didàctica, dominar quins són els processos per arribar ser competents, les diferents maneres d’aprendre o camins a seguir segons els coneixements previs de cada infants. Ara bé allò imprescindible és tenir la capacitat d’estimar, i ser capaç d’acollir i respectar els infants que són a les nostres mans.

Ser mestre és passió

Ser mestre és passió i treballem per a ells i amb ells, i ho fem amb entrega i molta passió. Creiem en la nostra feina, però sobretot creiem en els infants que creixen al nostre costat i que esdevindran els adults del futur.

L’infant és el centre del projecte pedagògic de l’escola. El protagonista del seu procés d’aprenentatge i creixement personal i sempre valorem els seus esforços, els acompanyem en tot moment i sabem que tots i cadascun d’ells tenen allò que els fa brillar i que els fa únics.

Ser mestre és passió

Treballem amb persones. El nostre dia a dia transcorre entre infants que volen volar fins l’infinit; d’altres que necessiten sentir-se ELLS i que els acompanyem; també n’hi ha que en tenen prou en saber que hi som però volen sentir-independents.

Ser mestre és passió

La màgia que fem plegats és crear un entorn on absolutament tothom troba el seu lloc. Així estiguem on estiguem, al parc,  a la platja, a l’escola o pel barri, l’infant està en un entorn tranquil, proper, acollidor, segur.

Ser mestre