L’escola col·labora en la publicació del conte “Àvia, on aniràs quan et moris?”

Com escola familiar, aquesta col·laboració a la publicació “Àvia, on aniràs quan et moris” està en línia amb el nostre projecte educatiu. Així els nostres alumnes viuen amb naturalitat tot allò que pot passar a la seva família.

Aquest és un motiu més de “perquè triar Nausica?“. L’escola ha fet una aportació econòmica al projecte per editar el conte “Àvia, on aniràs quan moris?”

IMG_20210709_111349_821[22466]

Carta d’agraïment de l’autora i la il·lustradora:

Bon dia Anna,

Tant la Núria Coll com jo us volem donar les gràcies de tot cor per la vostra col·laboració en el projecte de conte “Àvia, on aniràs quan et moris?”. L’aportació tant considerable que heu fet ha sigut definitiva per aconseguir arribar a l’objectiu que necessitàvem.

Ens fa molta il·lusió que Nausica hagi apostat de forma tan decidida per aquest projecte, fet que demostra la gran sensibilitat d’aquesta escola envers temes com el de la mort, tan delicats i a la vegada tan necessaris d’abordar amb els nens i nenes durant l’educació infantil i primària.

Ja hem enviat el vostre logotip a l’editorial perquè incloguin a l’Escola Nausica com a mecenes del conte.

Una abraçada molt forta a tot l’equip de l’escola.

Irene Aumedes i Núria Coll