La música i la descoberta del món des de molts vessants

Els infants descobreixen el món i nosaltres tenim la sort d’acompanyar-los en aquest procés.

Des de la música els proposem concerts i espectacles perquè ajuda a aflorar aquesta descoberta del món des de molts vessants.

A partir de la dansa amb el Dansa Ara, ampliant el seu món sonor amb músiques del món dels espectacles Maaambo! i Monstres, a través de la participació en una Cantània amb moltes altres escoles, entre moltes altres propostes.

El món

Estem convençuts que la música és una eina que ens permet personalitzar-ho tot per a cada infant.

Des d’aquest convenciment ens continuem formant constantment i fem trobades amb altres docents d’altres escoles per compartir recursos i propostes.

Ens adaptem a les inquietuds dels infants per tal de poder guiar-los de la manera que requereixen, en llibertat, perquè esdevinguin capaços de buscar noves aventures i d’encuriosir-se pel món.

El món

Com a mestre, adoptes molts rols segons les necessitats que requereixin els infants; a vegades ets l’abraçada que demanen sense dir-ho i, d’altres, la motivació per continuar endavant.

Tots els vessants són magnífics i es centren en l’acompanyament, amb la seguretat que sempre hi serem quan ens necessitin, inclús quan volin del niu i acabin la seva etapa a la Nausica, perquè sempre serem casa seva.

Música

Nausica, som una petita gran família, on tots els infants, les mestres, els cuiners, el personal de neteja, el monitoratge, “la secre” i les famílies ens cuidem, ens escoltem i sobretot, entre totes i tots ens fem suport.

Ser de la Nausica és especial. Haver-ne format part és un sentiment que portaràs sempre amb tu, i que al llarg del temps serà aquell refugi amb les portes sempre obertes.

La música