Inscripcions al servei de menjador – curs 2021/22

Benvolgudes famílies,
El servei de menjador és un dels serveis escolars de l’Escola Nausica. Escola concertada d’una línia. Som una Escola familiar de Barcelona oberta a les famílies.

Amb la tornada del curs escolar a la cantonada, ja podeu fer les vostres inscripcions al servei de menjador d’aquest curs 2021/2022 a la Plataforma de clickedu amb el vostre usuari i contrasenya. Tingueu present que la data límit per apuntar-se és el 9 de setembre. Qualsevol dubte, us podeu posar en contacte amb secretaria.

Instruccions per gestionar l’alta al servei de menjador i/o a l’acollida matinal o tarda a Nausica a través de la plataforma Clickedu

1. Entrar a la plataforma a través d’aquest enllaç o fent clic al logo de Clickedu a la pàgina web de Nausica.
  2. Accedir a Clickedu introduint el nom d’usuari i la contrasenya que heu rebut per correu electrònic.
  3. Anar a Serveis>> Menjador>> Alta d’inscripció  (Acollida el mateix procediment).
  4. En el desplegable, seleccionar el tipus d’inscripció permanent i marcar, en el desplegable, l’opció desitjada. Ignoreu l’opció d’inscripció puntual.
  5. Omplir les dades requerides.
  6. Seleccionar una forma de pagament.
  7. Fer clic sobre el botó “Guardar”.