Atención médica escolar

La escuela dispone de personal formado en primeros auxilios. De esta manera, podemos ofrecer una respuesta rápida a las necesidades de salut leves y pequeños accidentes. Comptem amb una pòlissa amb la mútua Generali que atén els accidents que es produeixen tant al col·legi com en les sortides, classes a l’exterior, excursions i convivències.
Aquesta assegurança, però, no cobreix les malalties comunes ni els accidents que siguin aliens a les activitats del centre. Hi ha una atenció mèdica impecable i molt eficient per als accidents i/o incidències que poden passar en el mateix centre o quan estem en una sortida.

L’esquiada del Cicle Superior té una assegurança específica per aquesta activitat. D’altra banda, l’Institut Municipal de la Salut del Districte de Sarrià-Sant Gervasi és l’organisme encarregat de les revisions mèdiques pertinents dels alumnes. També és l’encarregat de les vacunacions a sisè de Primària: hepatitis A, varicel·la, meningococ (MCC) i papil·loma humà (VPH, només en les nenes).
A causa de la Covid-1,  tot el referent a salut està lligat i seguit amb rigurositat amb les intruccions rebudes pel Departament d’Educació i el Departament de Salud.